Markten / Openbaar vervoer
Morgens in het openbaar vervoer
Betaalbaar en betrouwbaar openbaar vervoer waarmee reizigers volledig ontzorgd van deur tot deur kunnen reizen. Morgens helpt organisaties in het openbaar vervoer om die doelstelling te behalen. We leiden en begeleiden organisatietransities en technologische transformaties, waaronder digitalisering en datagedreven werken. Daarnaast ondersteunen we bij het opzetten en bevorderen van samenwerking binnen netwerken en ketens om complexe vraagstukken aan te pakken. Zo werken wij aan het openbaar vervoer van morgen.
Morgens maakt het openbaar vervoer toekomstklaar
Onze diensten in het openbaar vervoer
De consultants en project-/programmamanagers van Morgens zijn maatschappelijk betrokken en uitstekend toegerust om programma’s en transities op het gebied van:
Klantgerichte dienstverlening
Organisatieverandering
Een Lean Organisatie is een organisatie waarin iedereen (management én medewerkers) elke dag bezig is met de vraag hoe werk, vanuit klantperspectief, slimmer, efficiënter en beter kan worden uitgevoerd.
Lees meerDigitale transformatie
Onze focus ligt op de organisatorische kant van digitale en technologische vooruitgang. Hoe krijgen we het werkend en realiseren we baten?
Lees meerNetwerksamenwerking
Het opstarten, begeleiden en verbeteren van netwerksamenwerking tussen organisaties is het terrein van Morgens. Van een uitdagende ambitie naar het realiseren van resultaat: wij laten samenwerkingen werken.
Lees meerStrategievorming
Voor Morgens zijn twee zaken cruciaal: het realiseren van een toekomstbestendige strategie én intern en extern draagvlak om deze strategie te realiseren.
Lees meerDatagedreven transformaties
Datagedreven organisaties weten informatie om te zetten in Vooruitgangskracht: het effectief gebruiken van de informatie om morgen sterker te zijn dan vandaag.
Lees meerOplossingen voor
Reizigersvervoer
Morgens is onderdeel van het Conclusion Ecosysteem. Conclusion levert al méér dan tien jaar een essentiële bijdrage in de markt reizigersvervoer.
Opdrachtgevers en werk waar wij trots op zijn
Morgens heeft de afgelopen 20 jaar een track-record opgebouwd in het openbaar vervoer. Nieuwsgierig naar hoe wij het verschil maken bij onze klanten? Lees dan onze klantcases.
De vooruitgangskracht van Morgens
Onze toegevoegde waarde in het openbaar vervoer
Pragmatische aanpak
Geen dikke rapporten maar vanuit opgavegericht werken bereiken we samen concrete, zichtbare en duurzame resultaten.
Combinatie van de harde én zachte kant van veranderen
Wij werken vanuit een duidelijke structuur en brengen aandacht voor de zachte kant.
Duurzame verandering met creatieve werkvormen
Met verassende werkvormen zoals ‘Liberating Structures’ maken we veranderingen duurzaam én leuk.
Denken vanuit de reiziger
Met onze klantreizen spelen we in op de vraag en behoefte van de gebruiker. Zo staat de reiziger altijd centraal.
Meer weten?
Wil je meer weten over onze aanpak binnen het openbaar vervoer? Neem dan contact op met Herbert Fetter of Mark Elstgeest.