Klachtenregeling

Morgens streeft ernaar de hoge kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen en meningsverschillen of problemen samen op te lossen. Toch kan het voorkomen dat u het niet eens bent met onze dienstverlening. Morgens ziet in elke klacht een kans om de kwaliteit van de dienstverlening daadwerkelijk te verbeteren.

Indienen van een klacht

Klachten over de opleiding kunnen ingediend worden bij een van onze partners (Frank van Berkel, Mark Elstgeest of Koen Janmaat) via het contactformulier. Morgens reageert binnen 5 werkdagen. De klacht wordt binnen 30 werkdagen afgehandeld. Indien er langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u daarvan op de hoogte gesteld.

Indien nodig of gewenst leggen we uw klacht voor aan onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, Sandra Ju. Haar oordeel is voor Morgens bindend; eventuele consequenties worden door ons snel afgehandeld.

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.