Deze website maakt gebruik van cookies melding sluiten

Klachtenregeling

Morgens streeft ernaar de hoge kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen en meningsverschillen of problemen samen op te lossen. Toch kan het voorkomen dat u het niet eens bent met onze dienstverlening. Morgens ziet in elke klacht een kans om de kwaliteit van de dienstverlening daadwerkelijk te verbeteren.

Indienen van een klacht
Klachten over de opleiding kunnen ingediend worden bij een van onze partners (Frank van Berkel, Mark Elstgeest of Koen Janmaat) via info@morgens.nl. Morgens reageert binnen 5 werkdagen. De klacht wordt binnen 30 werkdagen afgehandeld. Indien er langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u daarvan op de hoogte gesteld.

Indien nodig of gewenst leggen we uw klacht voor aan onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, Sandra Ju. Haar oordeel is voor Morgens bindend; eventuele consequenties worden door ons snel afgehandeld.

Ontvang gratis Morgens Magazine

Ontvang gratis inspiratie, kennis en updates! Schrijf je in op onze nieuwsbrief & ontvang Morgens Magazine gratis in je mailbox.

Door op verzenden te klikken ga je akkoord met de Privacyverklaring van Morgens