Deze website maakt gebruik van cookies melding sluiten

Onze mensen

Peter Keur

Vooruitgangskracht volgens Peter: Bij de gemeente Den Haag hebben we diverse processen opnieuw ingericht. Dat deden we op basis van dat wat de klant van waarde vindt. De klantwaarde hebben we achterhaald door een klantreisonderzoek uit te voeren. Op basis van de customer journeys van échte klanten hebben we knelpunten vastgesteld. Tijdens diverse interactieve bijeenkomsten is draagvlak verkregen bij medewerkers, lijnmanagement, directie en natuurlijk de klant. De quick wins zijn in enkele weken doorgevoerd, de overige verbeteringen worden via een programma uitgevoerd. Resultaten op korte termijn zijn kortere doorlooptijden, betere interne samenwerking en minder (onnodige) vragen bij het Klant Contact Centrum.

Peter Keur (1980) werkt sinds mei 2016 bij Morgens. Hiervoor werkte hij ruim acht jaar als adviseur, trainer en onderzoeker bij PBLQ. Hij maakte de methode klantreizen op maat voor de Nederlandse overheid en richt zich op het verbeteren van digitale dienstverlening. Ook voerde hij diverse onderzoeken uit naar digitalisering van het openbaar bestuur, begeleidde hij bestuurders om te komen tot betere samenwerking en richtte hij de organisatie van een Centrum voor Jeugd en Gezin in. Peter specialiseert zich in klantreizen, procesverbetering en procesbegeleiding.

Ontvang gratis inspiratie, kennis en updates! Schrijf je in op onze nieuwsbrief & ontvang Morgens Magazine gratis in je mailbox.